Presenter+shopping

hej hej!
nu e conne hos mig och vi ska snrt gö mat och se på HSM 1, sex and the city och sitta och gotta oss med vilder på josh och ***** ******* och ****** ******** och joel ****** ( och ***** ***** )
men bilder på vad jag fick:
vantar
Id-smink
pengar
friskis och svettis present kort
Ipad ( fick för 2 dagar sedan )
kläder
smycken ( tare kort på imon för ida ha en )
osv
Iphone skal  fick av tilde :D tack baby!
id-smink
Ipad... philip var här och ändrade bakgrund.... snygg..
pengar+ presentkort
vantar
höga svarta jeans
strumpbyxor med vilanger
blus spets
nu idag så var jag ju på stan så då köpte jag bara 2 saker ( eller mer men det e till ida så ;)
ring! frääääääk!
vantar och mssa + cornelia... hon var rätt dyr faktiskt! ;)
snygga påsar ( cornelia föksökte göra en snygg pose.. hehe.. det gick ju )
hörs sen!

Kommentarer
Postat av: pauline

jättte fina saker älskling!!

grattis igen!

2010-12-12 @ 13:22:24
Postat av: tilde

hahaha, nessh de va la ingeet ! <3

2010-12-12 @ 21:32:17
URL: http://tildeschooning.blogg.se/
Postat av: philip

fy va snygg man kan va asså:D

2010-12-12 @ 21:33:47
Postat av: Emma

Jag fick ett exakt likadant skal av min kompis !:D ( fast till iPhone 4)

2010-12-17 @ 23:42:50
URL: http://kasys.blogg.se/
Postat av: Anna

hej igen :)

fråga 1. Vad heter märket på den mössan och varrt kan man köpa den? :D

fråga 2. Kan inte du ha frågestund snart?



puss!

2010-12-25 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0