Lussedans!

Hrj hej ! Nu kommer det säkert att bli massa stavfel för jag blogar ju från min ipad :) jag fick en idag :D men iaf! Ikväll så var det ju lussedans! Och det var ju så mysigt! Det är så gulligt när alla går runt i massa folkdräkter! Men vi skulle sitta inne i en hall i typ 3 timmar för vi dansade näst näst först! Och man fick inte gå för det skulle störa alla som skulle dansa! Mendet varinte tråkigt alls! Jag och vicky kollade på film i typ 5 min sedan så gick vi och pratade lite med alexandra (hejsanalexs.blogg.se) och sedan så dansade vi massa firdans! Typ vals , shottis och lite så! Men det var roooligt! Sedan så gjorde jag och vicky bort oss vääääääääääldigt mycke! Då sjukt pinsamt! Men det säjer jag inte här ;) höhö! Mrn bilder kommer nog imon på hur kagvsår ut och så! Och imon e det lussefest ! Då ska vi dansa igen men då är det för skolan! Och så är det fest med nääsmanchen och sånt! Kul kul! Justdet ja, till tilde : jag kanske inte kan va med idg och philip på lördag :( ksnske bara säja hej :/ JUST DET JA! PÅ LÖRDAG SÅ FYLLER JAG ÅR!!!!! Och då ska conne sova hos mig! Myysigt! Men vi firar mig på fredagen ist för då ska vi på resturang! Och vad myxket jag har skrivir ju! Vi hörs imon! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0