Sorry!

hej hejj!
jag är jätte ledsen för att jag inte har upptraterat men som jag har sat tidigare. så är det inte så kul att blogga när bloggen ser ut som den gör och att det inte är långt kvar nu tills skolan börjar!
jag längtar as mycket till skolan!
ska bli så kul att träffa alla!
men i går jag jag på göksäter ( typ mycket mindre än Ullared ? )
med cornelia och vi shoppade lite!
visar ngn anan dag!
men i kväll så ska jag, cornelia, suzanna och steffi grilla och äta mat tillsammans! mysigt!
sedan när vi har ätit klart och så , så ska vi träffa några killar och vi ska grilla marsmalows ( ? stavnign ? )
någon stans :) kul kul! sedan ska vi velll kolla på film eller något och sedan ska jag, cornelia, suzanna och steffi sova i suzannas sjöbord! kul! men kommer nog inte sova såååå mcyket........... hmm....
haha!
men nu ska jag gå, för jag ska tvätta min båt ! woho......
puss!
see ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0