Ny Shopping..

hallo!
idag har jag varit på stan med paou och några av hennes kompisar från hennes land!
men dagens outfitt vad:
Hög midje kjor- USA
Korta shorts under- avklippta jeans från GinaTricot
linne- H&M
jacka- Jeans
Skor-Prime Boots
det jag köpte:
3 ringar
1 penfack
3 ansiktsmasker
1 typ lappar man sätter i böcker på olika sidor.
Bilder.
Blomm- ring !
Döskarlle-ring!
Peace-ring!
penfack!
Ansiktsmasker!
Lappar!
Men just nu så sitter jag och storbölar för en jätte fin låt!
tårarna bara rinner!
men nu ska jag dusha håret och sedan platta det , och ta en ansiktsmask!
puss!
just det ja, imon börjar skolan!
woohoo!
längtar! :D

Kommentarer
Postat av: vanessa

Exakt dem lapparna har jag och EXAKT det pennfacket. Och du har sett min blogg och nu har du också köpt det

2010-08-17 @ 19:27:52
URL: http://byvb.blogg.se/
Postat av: julia j<3

vart har du köpt peaceringen? Den var den snyggaste jag sätt!<3

2010-08-17 @ 20:14:39
URL: http://juliaofswedeen.blogg.se/
Postat av: Pauline

<3 jepp!

det va skojj!

2010-08-17 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0